.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج کامل انتخابات کمیته المپیک
مجمع کمیته ملی المپیک، اعضای جدید هیات اجرایی این کمیته را برای چهار سال آینده انتخاب کرد.

ایسنا: چهل و یکمین مجمع عمومی و چهاردهمین دوره انتخابات کمیته ملی المپیک از ساعت 15 امروز با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که طی آن تکلیف سمتهای ریاست، نواب رییس، دبیرکلی، خزانه داری و شش عضو هیات اجرایی مشخص شد.

پس از انجام رای گیری، کیومرث هاشمی به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد، شاهرخ شهنازی دبیر کل شد، رباب شهریان و علیرضا دبیر سمتهای نواب رئیس اول و دوم را از آن خود کردند، محمدعلی شجاعی خزانه‌دار شد و محمدرضا پولادگر، محمود مشحون، علی کفاشیان، رسول خادم، محمد علیپور و فضل‌الله باقرزاده به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.

کیومرث هاشمی رییس شد

ابتدا رای گیری برای ریاست کمیته انجام شد که کیومرث هاشمی با کسب 42 رای برای چهار سال سکاندار ریاست کمیته ملی المپیک شد. مهدی قدمی 9 رای و محمد جعفر کامبوزیا نیز 7 رای به دست آوردند. دو رای نیز باطل بود.

هاشمی پیش از این در پست‌های معاونت فنی ورزشی سازمان تربیت بدنی،‌ معاونت تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار بوده است.

10 نفر برای کرسی ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بودند که پیش از آغاز رای‌گیری 7 نفر کناره‌گیری کردند تا کیومرث هاشمی، مهدی قدمی و محمدجعفر کامبوزیا وارد رای گیری شوند.

محمد علی‌آبادی، محمدرضا داورزنی، محمود خسروی‌وفا، فضل‌الله باقر‌زاده، علی مرادی، مهدی کرباسیان و مهرزاد حمیدی قبل از رای گیری از کاندیداتوری پست ریاست کناره‌گیری کردند.

*شاهرخ شهنازی دبیر کل شد

پس از رای‌گیری ریاست نوبت به پست دبیر کلی رسید که شاهرخ شهنازی با 34 رای به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک از مجمع رای اعتماد گرفت. محمدرضا داورزنی تنها رقیب شهنازی در دور دوم بود که 26 رای بدست آورد. یک رای نیز سفید بود.

ریاست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و ریاست فدراسیون تنیس روی میز سمتهای پیشین شهنازی بوده است. وی در حال حاضر مشاور عالی رئیس فدراسیون جهانی پینگ پنگ است.

بهرام افشارزاده دبیر کل پیشین کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو، محمد علی آبادی رئیس پیشین کمیته المپیک و اصغر رحیمی که برای تصدی پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بودند، پیش از برگزاری انتخابات دبیر کلی از نامزدی خود انصراف دادند.

*رباب شهریان و علیرضا دبیر نواب رئیس اول و دوم شدند

در ادامه مجمع، انتخابات برای تعیین نواب رئیس برگزار شد که در دور دوم این انتخابات، رباب شهریان به عنوان نایب رئیس اول و علیرضا دبیر به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. شهریان 39 رای، دبیر 31 رای، قدمی 18 رای و خسروی‌وفا 16 رای کسب کردند.

در دور اول انتخابات نایب رییسی، علیرضا دبیر 24 رای، رباب شهریان، مهدی قدمی و محمود خسروی وفا 16 رای، مهرزاد حمیدی 12 رای، پورکاظمی 10 رای،‌ مهدی علی‌نژاد 9 رای، باران چشمه 8 رای، سید مهدی هاشمی و فریده هادوی هر کدام 3 رای کسب کردند.

محمدعلی شجاعی خزانه‌دار شد

چهارمین مرحله انتخابات در رابطه با پست خزانه‌داری بود که محمدعلی شجاعی، رییس فدراسیون تیروکمان به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.

پولادگر، خادم، شهنازی، کرباسیان و دبیر از حضور در انتخابات پست خزانه‌داری انصراف دادند تا رستگار، زارع‌پور، شجاعی و کامبوزیا شانس خود را برای کسب کرسی خزانه‌داری و هیات رییسه کمیته ملی المپیک امتحان کنند.

در دور اول این انتخابات شجاعی با 29 رای بیشترین رای را کسب کرد اما زارع‌پور و رستگار هر دو با 10 رای با هم مساوی شدند. کامبوزیا نیز 7 رای را به خود اختصاص داد. در انتخابات این پست دو رای باطل شد. سپس برای تعیین فردی که به همراه شجاعی به دور دوم برود، قرعه کشی انجام شد که نام رستگار بیرون آمد تا به همراه شجاعی به دور دوم برود. اما قبل از انجام دور دوم، رستگار اعلام کرد که به نفع شجاعی کنار می‌رود تا دیگر انتخابات دور دوم برگزار نشود و شجاعی عهده‌دار سمت خزانه‌داری شود.

انتخاب 6 عضو هیات اجرایی

آخرین رای گیری مربوط به انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود که با کشیده شدن انتخابات به دور دوم ترکیب 6 نفره این هیات تکمیل شد.

پس از این که محمدرضا پولادگر و محمود مشحون در دور اول انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک رای آوردند، دور دوم انتخابات برای تعیین چهار رییس فدراسیون دیگر برای حضور در هیات اجرایی برگزار شد که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی با کسب آرای لازم، به عضویت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درآمدند.

محمود مشحون و محمدرضا پولادگر با 32 رای (در دور اول) و علی کفاشیان 38 رای، فضل الله باقرزاده 30 رای، محمد علیپور 28 رای و رسول خادم 27 رای (دور دوم) به دست آوردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.